.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
محسن رضایی در جمع راهپیمایان 22 بهمن مشهد؛
حضور مردم بار دیگر اقتدار ملی ایران را به نمایش گذاشت
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: حضور مردم در تظاهرات 22 بهمن بار دیگر اقتدار ملی ایران را به نمایش گذاشت، مردم ایران یکپارچه شعارهای اصولی انقلاب را سر دادند و با آرمان های حضرت امام (ره) دوباره بیعت کردند ...
حضور مردم بار دیگر اقتدار ملی ایران را به نمایش گذاشت

در شهر مشهد تا چشم کار می کرد انبوه جمعیت را می دیدیم که از خیابان های مختلف به سوی حرم حضرت امام رضا (ع) با شوق و نشاط در حال راهپیمایی بودند و یک بار دیگر ملت ایران ثابت کردند که صاحبان اصلی انقلاب و جمهوری اسلامی ایران هستند. مردم با سر دادن شعار های اولیه انقلاب همانند استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی، پایبندی خود به امامت و ولایت و ارزش های اصیل انقلاب را اثبات کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دکتر محسن رضایی، وی که امروز در کنار مردم مشهد در مراسم بزرگداشت سی و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شرکت کرده بود، راهپیمایی امروز در سراسر کشور به ویژه شهر مشهد را که از نزدیک شاهد آن بود نمایشی دوباره از اقتدار ملی ایران برشمرد.

دکتر رضایی در گفتگو با خبرنگاران و در حاشیه این مراسم گفت: حضور مردم در تظاهرات 22 بهمن بار دیگر اقتدار ملی ایران را به نمایش گذاشت، مردم ایران یکپارچه شعارهای اصولی انقلاب را سر دادند و با آرمان های حضرت امام (ره) دوباره بیعت کردند؛ شعار های امروز بسیار ارزشی، یکپارچه به دور از هرگونه افراط گرایی و تنش سر داده شد.

ایشان افزود: در شهر مشهد تا چشم کار می کرد انبوه جمعیت را می دیدیم که از خیابان های مختلف به سوی حرم حضرت امام رضا (ع) با شوق و نشاط در حال راهپیمایی بودند و یک بار دیگر ملت ایران ثابت کردند که صاحبان اصلی انقلاب و جمهوری اسلامی ایران هستند. مردم با سر دادن شعار های اولیه انقلاب همانند استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی، پایبندی خود به امامت و ولایت و ارزش های اصیل انقلاب را اثبات کردند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.235 seconds.